ТКОІ
Четвер, 23.11.2017, 02:47
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Зведені таблиці в ExcelРеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зведені таблиці-це зручний інтерактивний інструмент Excel, який дозволяє підсумувати велику кількість даних і порівняти між собою, використовуючи різноманітні способи обчислення. 



Зведені таблиці є одним з найбільш могутніх засобів MS Excel з аналізу баз даних, розміщених у таблицях чи списках. Зведена таблиця не просто групує й узагальнює дані, але і дає можливість провести глибокий аналіз наявної інформації. Створюючи зведену таблицю, користувач задає імена полів, що розміщаються в її рядках і стовпцях. Допускається також
завдання поля сторінки, що дозволяє працювати зі зведеною таблицею, як зі стопкою аркушів. Зведені таблиці зручні при аналізі даних з кількох причин:
  • Дозволяють створювати узагальнюючі таблиці, що надають можливість групування однотипних даних, підведення підсумків, підведення статистичних характеристик записів;
  • Легко перетворюються;
  • Дозволяють виконувати автоматичний добір інформації;
  • На основі зведених таблиць будуються діаграми, що динамічно перебудовуються разом зі зміною зведеної таблиці
Щоб створити звіт зведеної таблиці потрібно:
  • вирішити, на які запитання мають дати відповідь наявні дані;
  • за допомогою майстра зведених таблиць підготувати дані до звіту;
  • скласти макет звіту, перетягуючи поля до області макета. От і все - перед вами звіт зведеної таблиці.
Отже,
вибравши будь-яку комірку бази даних, виконайте команду Зведена таблиця з пункту меню Дані. 
Майстер зведених таблиць виводить перше з трьох вікон діалогу. У ньому потрібно зазначити, на основі яких даних створюється таблиця. Як правило, це список Excel, тому залиште перемикач в списку або в базі даних Microsoft Excel встановленим.

Натисніть кнопку Далі. Відкривається друге вікно майстра, в якому пропонується ввести діапазон, що містить вихідні дані.

Якщо вікно майстра правильно задає вихідні дані, натисніть кнопку Далі, інакше введіть правильний діапазон.

У третьому вікні діалогу майстра зведених таблиць сформуйте макет нової зведеної таблиці. Для цього натисніть кнопку Макет І перемістіть кнопки з назвами полів у потрібну область рядків, стовпців або даних чи сторінок. Зони Стрічки, Стовпець, Далі повинні мати відповідне поле. Інформація в зоні Дані, як правило, обробляється математично. Тому в ній розміщують числові поля. При переміщенні кнопки поля в область Далі програма Excel вказує тип операції, яку здійснить з даними. За замовчуванням обчислюється сума. Для зміни ТИПУ операції слід перемістити кнопку поля в область Далі і двічі клацнути лівою кнопкою миші на ній відкриється вікно, в якому можна вибрати потрібну функцію обробки даних.
 

 

Контрольні запитання:

 

  1. Що називають зведеною таблицею?
  2. Що з`являється на листі після виконання команди Зведена таблиця?
  3. Як виконати переміщення кнопок з панелі інструментів у таблицю?

 

tags
тест access БД 12 бальна система.таблиця перевода тестовий процесор електронна таблиця СУБД електронна презентація правила оцінювання Путівки текстовий редактор електронні таблиці логічні функції.складні функції рекомендації 12 бальна система 5 бальна система графіка зведення даних оцінювання сортування даних таблиця перевода база данних вікторина конкурс СОЦІАЛЬНИЙ РОБІТНИК успішність Ганта диаграмма Excel фильтр ткоі
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz <sergqy