- Поняття звіту, типи звітів
- Створення та редагування звіту
- Групування та обчислювання в звітах
- Поняття звіту, типи звітів
Звіт
– це засіб для організації виводу даних на друк. Джерелами даних для звіту
служать таблиці, запити чи інструкції SQL. Найбільше розповсюдженими
категоріями звітів є: Одностовпчикові (одностолбцовые) – в одному стовпці
полів перелічуються значення кожного стовпця в кожному записі таблиці чи запиту.
Застосовуються рідко. Стрічкові звіти – у заголовку стовпця розміщується поле
таблиці чи запиту, кожний запис записується окремим рядком. Багатостовпчикові
(многостолбцовые) – створюються з одностовпчикових звітів. Звіти з
групуванням даних – дозволяють обчислювати підсумкові значення для
груп. Поштові наклейки – один з типів багатостовпчикового звіту. Вільні
звіти – такі звіти складаються з підлеглих звітів. Підлеглий звіт створюється
на основі незалежних джерел даних. Звіт дає можливість включати в себе ділову
графіку, малюнки, вміст полів МЕМО та ін.
2.
Створення та редагування звіту
Створення
звіту може виконуватися з допомогою автозвіту, майстра, конструктора, майстра
діаграм і майстра поштових наклейок. Звіт створюється на основі таблиці чи
звіту, яка вказується на початку створення в якості джерела даних. Найпростіший
метод створення – майстер звітів. Кнопка Отчеты – создание форми с помощью
мастера – вибираємо таблиці або
запити – – переносимо поля із
допустимих в вибрані – задаємо
групування даних - Визначаэмо поле для групування та функцію за допомогою
кнопки «Итоги» при необхідності сортування вид отчета – визначаємо
стиль Після створення звіту, його можна відредагувати в режимі
конструктора. Створення звіту передбачає виконання наступних
етапів: 1) Визначення макета звіту. 2) Збір даних. 3) Створення
конструкції звіту з допомогою конструктора. 4) Друк і перегляд. При
створенні звіту при допомозі майстра на одному з кроків вказують як дані повинні
бути представлені у звіті: - ступеневий – ступеневе розміщення даних різних
рівнів; - блок – розташування даних блоком; - структура 1 і структура 2 –
ступеневе розташування рівнів з перепокриттям; - по лівому краю 1 та по
лівому краю 2 – вирівнювання даних всіх рівнів по лівому краю. Після
створення звіту, його можна відредагувати в режимі конструктора. На якому
розміщається наступні розділи: 1) Заголовок звіту – розміщається тільки на
початку звіту перед верхнім колонтитулом. 2) Верхній колонтитул –
розміщується у верхній частині кожної сторінки, містить як правило заголовки
стовпців. 3) Заголовок групи – розміщається перед обробкою першого запису
групи і складається з імені групи. 4) Область даних – елементи цієї області
повторюються для кожного вибраного запису з таблиці чи запиту. 5) Примітка
групи – розміщається після обробки останнього запису групи; використовується для
вказання числа записів або суми значень по окремим полям. 6) Нижній колонтитул – розташовується в
нижній частині кожної сторінки, містить, як правило, номера сторінок, поточну
дату і т.ін. 7) Примітка звіту – друкується в кінці звіту після обробки всіх
записів. Містить, як правило, результати обчислень над усіма записами. При
редагуванні звіту в режимі конструктора, можливо виконати наступне: - змінити
розмір областей звіту (висоту); - вмонтувати в звіт елементи
управління; - зв’язати елемент управління з полем таблиці; - створити
елементи управління, що обраховуються; - розмістити елементи звіту на
передньому або задньому плані; - вирівняти елементи
управління; - підігнати розміри елементів управління; - встановити розміри
між елементами управління;
3.
Групування та обчислювання в звітах
У
більшості звітів дані варто розбивати на групи і підгрупи, сортувати.та
обчислити за допомогою функцій: Суми, СРЗНАЧ, МИН, МАКС. У звіті можна
створювати до 10 рівнів групування записів. Якщо дані групуються по декільком
полях чи виразах, то формується декілька рівнів угруповання. По першому полю чи
виразу створюється перший і самий пріоритетний рівень групування, по другому –
другий і так далі.
|